Бойко, В.2025-04-022025-04-022023Бойко, В. (2023). Управління маркетингом підприємства. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Організація маркетингового менеджменту на підприємствах: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 3. (с. 164–171). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8422У статті наведено ключові аспекти управління маркетингом, відзначеноі їх вплив на успішну діяльність підприємства. Наведено різні елементи управління маркетингом, зокрема розробку маркетингової стратегії, позиціонування продукту на ринку, вибір комунікаційних каналів, планування та реалізацію рекламних кампаній, дистрибуцію та розподілukAttribution 4.0 Internationalмаркетингуправліннямаркетинг управління marketingmanagementmarketing managementУправління маркетингом підприємстваArticle164–171