Гавловський, А.2025-03-052025-03-052024Гавловський, А. (2024). Стратегічне планування діяльності підприємства торгівлі. У Н. В. Сичова (Ред.), Менеджмент: імперативи та виклики. Розвиток організації: організаційні перетворення, ефективність, конкурентоспроможність: Збірник наукових статей студентів, які здобувають науковий ступінь «магістр» . (с. 363 –368). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/7169У статті досліджуються особливості стратегічного планування діяльності підприємства торгівлі на прикладі ТОВ «Орнер Груп». Метою дослідження є аналіз і оцінка ефективності стратегічного планування, яке використовується в компанії, та розробка рекомендацій для підвищення її конкурентоспроможності. У процесі дослідження застосовано методи SWOT-аналізу, що дозволяють комплексно оцінити внутрішні і зовнішні фактори, які впливають на діяльність підприємства. Стаття висвітлює ключові аспекти формування стратегічних планів в умовах динамічного ринкового середовища та визначає основні напрями їх реалізації. На основі емпіричних даних компанії «Орнер Груп» виявлено основні виклики та можливості, з якими стикається підприємство, а також запропоновано практичні рекомендації для вдосконалення процесу стратегічного планування, що сприятиме стабільному розвитку та підвищенню рентабельності бізнесу.ukAttribution 4.0 InternationalСтратегічне планування діяльності підприємства торгівліArticle363 –368