Хомуха, Ю.2025-03-272025-03-272023Хомуха, Ю. (2023). Оцінка ефективності рекламної кампанії. У Д. С. Файвішенко (Ред.), Digital-реклама: Збірник наукових статей студентів денної та заочної форм навчання. (с. 133–140). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8259У статті розглянуто унікальні характеристики, які беруть участь в оцінці успіху рекламної кампанії, проведеної рекламним агентством. Досліджено основні показники ефективності кампаній, а також встановлено важливість оцінки їхнього успіху для подальшої діяльності рекламної агенції. Крім того, надано додаткові відомості та деталі для кращого розуміння процесу оцінювання рекламних кампаній.ukAttribution 4.0 InternationalОцінка ефективності рекламної кампаніїArticle