Філіпчено Андрій Олександрович2025-11-272025-11-272025-11Філіпчено А О «Просування бренду міжнародної компанії» (за матеріалами ТОВ «Епіцентр К» »,м. Київ) Кваліфікаційна робота бакалавра за спeцiaльністью 073 «Менеджмент» Державний торговельно-економічний університет Репозитарій Державного торговельно-економічного університетуhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/12757Кваліфікаційну роботу присвячено просування бренду міжнародної компанії "Епіцентр К" обумовлена рядом чинників, які впливають на сучасний ринок і вимагають комплексного підходу до маркетингу та управління брендом на міжнародному рівні. Прогнозування основних фінансово- господарських результатів є важливою частиною стратегічного планування "Епіцентр К", дозволяючи компанії адаптуватися до мінливих ринкових умов і оптимізувати свою діяльність. Застосування фінансових інновацій та передових інструментів ризик-менеджменту сприяють підвищенню ефективно The qualification work is dedicated to the promotion of the brand of the international company "Epicenter K" due to a number of factors that affect the modern market and require a comprehensive approach to marketing and brand management at the international level. Forecasting the main financial and economic results is an important part of the strategic planning of "Epicenter K", allowing the company to adapt to changing market conditions and optimize its activities. The use of financial innovations and advanced risk management tools contribute to increasing the efficiency of financial management and strengthening the company's financial stabilityukAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International«Просування бренду міжнародної компанії» (за матеріалами ТОВ «Епіцентр К» »,м. Київ)Bachelor Thesis