Хмель, С.2025-03-052025-03-052024Хмель, С. (2024). Формування HR-бренду підприємства. У Н. В. Сичова (Ред.), Менеджмент: імперативи та виклики. Соціальні аспекти менеджменту: Збірник наукових статей студентів, які здобувають науковий ступінь «магістр» . (с. 309 –316). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/7125У статті обґрунтовано відмінність та взаємовплив бренду роботодавця та HR-бренду. Наведено наукові підходи до визначення понять «бренд роботодавця» та «HR-бренд». Розглянуто основні елементи HR-бренду та його місце в структурі бренду роботодавця. Обґрунтовано вплив HR-брендингу та товарного брендингу на привабливість компанії як роботодавця.ukAttribution 4.0 InternationalФормування HR-бренду підприємстваArticle309 –316