Слободянюк Анастасія Сергіївна2025-12-022025-12-022025Слободянюк А. С. Розробка PR-стратегії для клієнтів діджитал агенції (за матеріалами ФОП «Щербина Анна Олександрівна» (діджитал PR-агенція znamy), м. Київ). 061 «Журналістика» Державний торговельно економічний університет.Репозитарій Державного торговельно-економічного університету.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/12814ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТАУ сучасних умовах PR стає невіддільною частиною успішної діяльності будь-якої компанії. Зростаюча конкуренція, розвиток технологій та необхідність налагодження зв’язку з цільовою аудиторією вимагають використання ефективних комунікаційних інструментів. Тому розробка та планування PR-стратегій дозволяє не лише популяризувати проєкти чи ініціативи, але й зміцнювати репутацію бренду, налагоджувати довготривалі відносини з аудиторією та формувати позитивний імідж організації. Діджитал PR-агенція znamy зʼявилася на ринку нещодавно, у лютому 2024 року, але вже має понад 10 клієнтів. Проте, для успішного їх ведення, агенція має оновлювати та актуалізувати PR-стратегії для клієнтів, адже постійні зміни на ринку вимагають від компаній постійної адаптації до нових умов та використання ефективних інструментів PR. Метою випускної кваліфікаційної роботи є розробка PR-стратегії для клієнтів діджитал агенції ФОП «Щербина Анна Олександрівна» (діджитал PRагенція znamy) Обʼєктом дослідження є PR-діяльність клієнта «Alterra Group» діджитал PRагенції «znamy» Предметом дослідження є процес розробки PR-стратегії для клієнта «Alterra Group» діджитал PR-агенції «znamy».ukAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternationalРозробка PR-стратегії для клієнтів діджитал агенції (за матеріалами ФОП «Щербина Анна Олександрівна» (діджитал PR-агенція znamy), м. Київ)Bachelor Thesis