Бойко, А.2025-01-222025-01-222024Бойко, А. (2024). Маркетинг менеджмент підприємства: теорія і практика. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 1. (с. 98–103). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/4937The article analyzes theoretical aspects of enterprise marketing management. The main concepts, strategies, tools and trends of marketing development are considered, in particular in the context of modern challenges and opportunities. The role of strategic marketing, marketing research, marketing mix and other key aspects that determine the effectiveness of the enterprise’s marketing activities has been studied.У статті проаналізовано теоретичні аспекти маркетинг-менеджменту підприємств. Розглянуто основні концепції, стратегії, інструменти та тенденції розвитку маркетингу, зокрема у контексті сучасних викликів та можливостей. Досліджено роль стратегічного маркетингу, маркетингових досліджень, маркетингового міксу та інших ключових аспектів, які визначають ефективність маркетингової діяльності підприємства.ukмаркетинг-менеджментстратегічний маркетингмаркетингові дослідженнямаркетинговий міксконкурентоспроможністьпідприємствоmarketing managementstrategic marketingmarketing researchmarketing mixcompetitivenessenterpriseМаркетинг менеджмент підприємства: теорія і практикаArticle