Гаспарянц, А.2025-10-072025-10-072025Гаспарянц, А. (2025). Маркетинг-менеджмент в умовах цифрової трансформації та воєнного стану. У О. С. Бондаренко (Ред.), Стратегії та технології цифрового маркетингу. Маркетинговий менеджмент на підприємстві. Ч. 1 (299–307). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/11585Маркетинг-менеджмент є надзвичайно важливим компонентом сучасної бізнес-стратегії, який забезпечує узгодженість цілей компанії з потребами клієнтів та динамікою ринку. В умовах цифрової трансформації та викликів, спричинених воєнним станом, роль Маркетинг-менеджменту істотно змінюється, вимагаючи від компаній швидкої адаптації та впровадження інноваційних підходів. У статті досліджуються особливості управління маркетингом в умовах цифрової економіки та кризових ситуацій, спричинених воєнними діями. Розглянуто ключові стратегії та інструменти, які дають змогу компаніям ефективно функціонувати та підтримувати зв’язок із клієнтами в умовах невизначеності.ukAttribution 4.0 InternationalМаркетинг-менеджментцифровий маркетингцифрова трансформаціявоєнний станштучний інтелектповедінка споживачівмаркетингові стратегіїуправління кризамиадаптація бізнесу. marketing managementdigital marketingdigital transformationmartial lawartificial intelligenceconsumer behaviormarketing strategiescrisis managementbusiness adaptability.Маркетинг-менеджмент в умовах цифрової трансформації та воєнного стануArticle299-307