Коломієць, М.2025-04-032025-04-032023Коломієць, М. (2023). Управління рекламною діяльністю в трейд-маркетингу. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Технології трейд-маркетингу у формуванні бренду: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 3. (с. 239–246). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8453В статті розглянуто, яким чином здійснюється рекламна діяльність мережі магазинів настільних ігор (Geekach). Деталізовано вибір соціальних мереж з метою просування іміджу бренду, залучення більшої кількості лояльних клієнтів та збільшення прибутку компаніїukAttribution 4.0 Internationalрекламарекламна кампаніяцільова аудиторіяклієнтипросуванняімідж брендусоціальні мережіефективність advertisingadvertising campaigntarget audiencecustomerspromotionbrand imagesocial networkseffectivenessУправління рекламною діяльністю в трейд-маркетингуArticle239–246