Нікітюк, К.2025-11-182025-11-182025Нікітюк, К. (2025). Цифровий маркетинг у діяльності підприємств роздрібної торгівлі спецобладнанням. У О. С. Бондаренко (Ред.), Стратегії та технології цифрового маркетингу. Цифровий маркетинг у теорії та практиці. Ч. 2. (с. 183–190). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/12597У статті розглянуто роль цифрового маркетингу в підвищенні ефективності збутової діяльності підприємств у сучасних умовах. На прикладі компанії ТОВ «УКР-АРМОР» проаналізовано використання digital-інструментів, оцінено результати впроваджених стратегій та запропоновано шляхи їх удосконаленняukAttribution 4.0 InternationalЦифровий маркетинг у діяльності підприємств роздрібної торгівлі спецобладнаннямArticle183–190