Капилова, А.2025-10-072025-10-072025Капилова, А. (2025). Інструменти та методи диджитал-просування в ІТ-сфері. У О. С. Бондаренко (Ред.), Стратегії та технології цифрового маркетингу. Комунікації в системі маркетингу підприємств. Ч. 1 (52–58). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/11501У статті розглянуто основні інструменти та методи диджитал-просування брендів у сфері ІТ-технологій, зокрема такі, як: контент-маркетинг, соціальні медіа, використання відео та електронної пошти, колаборація з інфлюенсерами та ряд інших. Наведено їх переваги.ukAttribution 4.0 InternationalбрендSEO та аналітикадиджитал-просуванняІТ-послугипросуванняbrandSEO and analyticsdigital promotionIT servicespromotion.Інструменти та методи диджитал-просування в ІТ-сферіArticle52-58