Васильченко, Н.2025-11-182025-11-182025Васильченко, Н. (2025). Цифровий бренд: формування та просування. У О. С. Бондаренко (Ред.), Стратегії та технології цифрового маркетингу. Цифровий маркетинг у теорії та практиці. Ч. 2. (с. 27–37). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/12570Стаття досліджує основи формування та просування цифрового бренду підприємства. Проаналізовано теоретичні засади формування цифрового бренду підприємства та методології просування бренду. На прикладі агенції «WETRUETEAM» було розкрито суть цифрового бренду, його роль та практичні поради щодо методів просування цифрового брендуukAttribution 4.0 InternationalЦифровий бренд: формування та просуванняArticle27-37