Тітова, А.2025-04-022025-04-022023Тітова, А. (2023). Формування конкурентних переваг сучасного підприємства. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Маркетинговий менеджмент на підприємстві: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 2. (с. 168–174). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8403У статті розглянуто сутність та види конкурентних переваг підприємства. Важливість бути конкурентоспроможним та мати певні конкурентні переваги. Розглянуто джерела формування, класифікацію переваг, показано загальні переваги для всіх галузей, наведені вимоги для перемоги переваги у боротьбі з конкурентам.ukAttribution 4.0 Internationalконкурентні перевагиконкурентоспроможністьстійкість підприємствакласифікація конкурентних перевагcompetitive advantagescompetitivenessenterprise sustainabilityclassification of competitive advantage.Формування конкурентних переваг сучасного підприємстваArticle