2025-04-032025-04-032023Хоменко, Я. (2023). Стратегія просування кав’ярні в tik tok. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Цифровий маркетинг в теорії та практиці: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 3. (с.421–426). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8509В статті описано стратегію просування кав’ярні «Idealist coffee» в TikTok. Розглянуто TikTok як нову платформу для розвитку бізнесу та потенціал цієї мережі для просування. Проведено аналіз цільової аудиторії «Idealist coffee», виявлено її інтереси та потреби. Обґрунтовано важливість розробки стратегії та контент-плануukAttribution 4.0 InternationalTikTokкав’ярняIdealist coffeeсоціальна мережастратегія просуванняцільова аудиторіярекламавідеоконтентхештеги TikTokcoffee shopsocial mediapromotion strategytarget audienceadvertisingvideo contenthashtagsСтратегія просування кав’ярні в tik tokArticle421–426