Бородиня, В.2025-10-072025-10-072025Бородиня, В. (2025). Інноваційні інструменти позиціонування бренду. У О. С. Бондаренко (Ред.), Стратегії та технології цифрового маркетингу. Комунікації в системі маркетингу підприємств. Ч. 1 (14–22). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/11493У статті досліджуються інноваційні інструменти позиціонування бренду в умовах сучасного динамічного ринку. Проаналізовано ключові підходи до формування унікальної ціннісної пропозиції та висвітлено роль цифрових технологій у підвищенні ефективності комунікаційних стратегій. Особливу увагу приділено застосуванню штучного інтелекту, Big Data та віртуальної/доповненої реальності для створення персоніфікованого досвіду споживачів. Запропоновано практичні рекомендації щодо інтеграції цих інструментів у маркетингові стратегії підприємств з метою зміцнення позицій бренду та забезпечення його конкурентоспроможності.ukAttribution 4.0 InternationalІнноваційні інструменти позиціонування брендуArticle14-22