Шевелєва Поліна2024-10-242024-10-242020https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/890ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТАУ роботі визначено теоретичні основи розробки рекламної кампанії. Досліджено маркетингове середовище ТОВ НВП «Дніпро-Контакт», визначено сильні та слабкі сторони діяльності підприємства у порівнянні з основними конкурентами. Проаналізовано існуючі рекламні комунікації підприємства, розроблено рекламну кампанію з урахуванням особливостей аудиторії та каналів комунікації. Ключові слова: рекламна кампанія, реклама, медіа канали, цільова аудиторія, комунікація.РЕКЛАМНІ КОМУНІКАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА НА РИНКУ ЛАКОФАРБОВОЇ ПРОДУКЦІЇ (за матеріалами ТОВ НВП «Дніпро-Контакт», м. Дніпропетровськ)Other