Загородній, А.2025-02-262025-02-262024Загородній, А. (2024). Особливості маркетингової стратегії спортивно-рекреаційної організації. У Т.Т. Ткаченко (Ред.), Міжнародний спортивний менеджмент: виклики та стратегічні орієнтири: Збірник наукових статей студентів, які здобувають освітній ступінь «магістр». (с. 5–12). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/6548У статті уточнено зміст поняття «маркетингова стратегія» в аспекті її формування у спортивно-рекреаційних організаціях. Охарактеризовано основні сутнісні ознаки маркетингової стратегії для спортивно-рекреаційної організації. Наведено характеристику особливостей формування маркетингової стратегії спортивно-рекреаційної організації.ukAttribution 4.0 InternationalОсобливості маркетингової стратегії спортивно-рекреаційної організаціїArticle