Кудренко, М.2025-03-182025-03-182024Кудренко, М. (2024). Стратегії для Vip споживачів. У Т. М. Сидоренко (Ред.), Luxury industry: глобальні та локальні виклики: Збірник наукових статей здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання (с.34–38). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/7727У статті проаналізовані рекламні стратегії готелю Premier Palace Hotel, спрямовані на залучення та утримання VIP-споживачів. Проведено аналіз основних підходів до персоналізації маркетингових кампаній, використання соціальних мереж та цифрових технологій, а також співпраці з лідерами думок. Автор надає рекомендації щодо вдосконалення рекламних стратегій, спрямованих на підвищення конкурентоспроможності готелю на ринку люксових послуг.ukAttribution 4.0 Internationalрекламні стратегіїVIP-споживачіперсоналізаціялюксові послугиготельконкурентоспроможністьadvertising strategiesVIP consumerspersonalizationluxury serviceshotelcompetitiveness.Рекламні стратегії для Vip споживачівArticle