Бондаренко Олена СергіївнаКорнійчука Андрія Володимировича2025-01-052025-01-052024-12https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/2114ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТАКорнійчук А.В. «Цифрові комунікації закладу ресторанного бізнесу» (за матеріалами ТОВ «Будинок Великого Дива»). – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг» освітньою програмою «Цифровий маркетинг». – Державний торговельно-економічний університет. – Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретичним та практичним аспектам формування системи цифрових комунікацій ресторанного бізнесу. Досліджено маркетингове середовище ресторнау «Будинок великого дива», визначено сильні та слабкі сторони діяльності підприємства. У результаті проведеного аналізу цифрових комунікацій підприємства було розроблено комунікаційну кампанію із застосуванням сучасних цифрових технологій, визначено цілі, цільову аудиторію, основні інструменти, складено графік. Ключові слова: цифровий маркетинг, цифрові комунікації, соціальні мережі, заклад ресторанного господарства. Korniychuk A.V. "Digital communications of a restaurant business establishment" (based on the materials of "House of the Great Wonder" LLC). - Manuscript. Graduation work in specialty 075 "Marketing" educational program "Digital Marketing". - State University of Trade and Economics. - Kyiv, 2024. The graduation thesis is devoted to the theoretical and practical aspects of the formation of the digital communications system of the restaurant business. The marketing environment of the "House of Great Miracle" restaurant was studied, the strengths and weaknesses of the enterprise were determined. As a result of the analysis of the company's digital communications, a communication campaign using modern digital technologies was developed, goals, target audience, main tools were defined, and a schedule was drawn up. Keywords: digital marketing, digital communications, social networks, restaurant establishment.ukЦифрові комунікації закладу ресторанного бізнесуBook