Прищепчук, А.2025-02-262025-02-262024Прищепчук, А. (2024). Діагностика ефективності діяльності підприємства на споживчому ринку. У Г. В. Блакита. (Ред.), Економіка і фінанси бізнесу. Ефективність бізнесу в умовах сучасних викликів: Збірник наукових статей студентів денної та заочної форм навчання. (с.190–196). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/6559У статті наведено загальне поняття ефективності діяльності підприємства на споживчому ринку та її складові. Проведено аналіз ринку роздрібної торгівлі, визначені основні торгові мережі за обсягом виручки та кількістю відкритих магазинів; з’ясовано місце ТОВ «Сільпо-фуд» на ньому. Проаналізовані основні конкуренти ТОВ «Сільпо-фуд», здійснено їх порівняльний аналіз та визначені конкурентні переваги досліджуваного підприємства на ринку роздрібної торгівлі УкраїниukAttribution 4.0 Internationalефективністьспоживчий ринокпідприємстводіагностикаТОВ «Сільпо-фуд»роздрібна торгівляконкуренти : efficiencyconsumer marketenterprisediagnosticsSilpo-food LLCretail tradecompetitorsДіагностика ефективності діяльності підприємства на споживчому ринкуArticle