Вєнік, М.2025-01-162025-01-162024Вєнік, М. (2024). SMM-стратегії підприємства. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 3. (с. 105–110). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/4081This article explores the essence and significance of developing an SMM (Social Media Marketing) strategy for enterprises in modern conditions. It defines the main stages and tools for creating an SMM strategy, its impact on brand promotion in social networks, and enhancing the competitiveness of the enterprise. Successful examples of SMM strategies and their implementation in company activities are provided.У даній статті досліджено сутність та актуальність розробки SMM-стратегії для підприємства в сучасних умовах. Визначено основні етапи та інструменти створення SMM-стратегії, її вплив на просування бренду в соціальних мережах та збільшення конкурентоспроможності підприємства. Приведено приклади успішних SMM-стратегій та їх впровадження у діяльність компаній.ukSMM-стратегіясоціальні мережімаркетингбренд-менеджментконтентцільова аудиторіяінтернет-маркетингSMM strategysocial networksmarketingbrand managementcontenttarget audienceinternet marketingSMM-стратегії підприємстваArticle