Прокоп Іванна Михайлівна2025-11-172025-11-172024Прокоп І. М. Корпоративна культура сучасного підприємства –суб’єкта міжнародного бізнесу (на прикладі компанії «Старлайф»). 292 «Міжнародні економічні відносини» Державний торговельно економічний університет.Репозитарій Державного торговельно-економічного університету.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/12521ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТАПрокоп Іванна Михайлівна. «Корпоративна культура сучасного підприємства –суб’єкта міжнародного бізнесу (на прикладі компанії «Старлайф»)». Випускна кваліфікаційна робота присвячена актуальній темі корпоративної культури сучасного підприємства, а особливо суб’єкта міжнародного бізнесу. У роботі визначено поняття «корпоративна культура» та «вплив корпоративної культури на успішність бізнесу». На основі теоретичного та емпіричного опрацювання з'ясовано значення корпоративної культури в управлінні і підходи до її формування. Виокремлено найпоширеніші моделі корпоративної культури. Виявлено основні напрями у корпоративній культурі компанії «Старлайф». Охарактеризовано ефективність запропонованих заходів управління розвитком корпоративної культури у компанії «Старлайф». На основі опитування оцінено рівень корпоративної культури компанії «Старлайф» та з'ясовано, які є проблеми, для розроблення шляхів їх вирішення. Ключові слова: корпоративна культура, конкурентоспроможність, типи корпоративної культури, підприємство, ефективність, здорова корпоративна культура.ukAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternationalКорпоративна культура сучасного підприємства –суб’єкта міжнародного бізнесу (на прикладі компанії «Старлайф»)Bachelor Thesis