Рудоман, К.2025-03-272025-03-272023Рудоман, К. (2023). Формування стратегії просування підприємства сфери інформаційних технологій у соціальних мережах. У Д. С. Файвішенко (Ред.), Digital-реклама: Збірник наукових статей студентів денної та заочної форм навчання. (с. 96–102). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8251Стаття досліджує розробку ефективної стратегії маркетингу в соціальних мережах для просування бізнесу. Зростаючий вплив соціальних медіа платформ змусив підприємства усвідомити важливість створення сильної онлайн-присутності для залучення цільової аудиторії та сприяння зростанню.ukAttribution 4.0 InternationalФормування стратегії просування підприємства сфери інформаційних технологій у соціальних мережахArticle