Бутренко Богдан2024-09-102024-09-102020https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/530ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТАУ сучасному світі компанія повинна уміти прогнозувати сценарії розвитку ситуації в суспільстві, вибирати адекватні ним стратегії розвитку, гнучко і ефективно реагувати на зміни довкілля, підвищуючи шанси реалізації своїх планів.Для досягнення стратегічних цілей, що стоять перед організацією, найбільш дієвим методом є покращенням рекламної та PR-діяльності - publicrelations. Рекламу можна використати як для створення довгочасного стійкого образу товару, так і для стимулювання швидкого збуту. Вона є ефективним засобом широкого географічного охоплення населення . Реклама стає невід'ємною та активною частиною маркетингової політики підприємств на ринку інтернет послуг, основним фактором конкурентної боротьби, не менш важливим, ніж досягнення конкурентних переваг на ринку за допомогою впровадження технічних нововведень або зниження собівартості продукції. Реклама є ефективним, а іноді й єдиним доступним засобом впливу на соціально-економічну поведінку цільових груп потенційних споживачів, і націлена на вирішення складної проблеми – формування і стимулювання попиту. Рекламна діяльність складається з таких етапів: - визначення рівня потреби в рекламі товарів, послуг чи ідей; - проведення маркетингових досліджень, необхідних для визначення цілей і напрямків рекламної діяльності; - розробка стратегії і тактики реклами; - планування рекламних заходів; - створення рекламних звернень; - розповсюдження рекламних звернень; - оцінка ефективності рекламних заходів Заходи publicrelations необхідні для формування керованого іміджу організації, його послуг.Завдяки продуманим і спланованим заходам PR в свідомості громадськості закріплюється позитивний імідж компанії, підвищуються продажі. Форми і методи PR, традиційно використовувані компанією, можуть бути інтегровані в єдину систему організації взаємодії з суспільством, тобто повинні утворювати цілісну структуру, здатну вирішувати завдання і досягати соціальні цілі, поставлені перед організацією, що і визначає актуальність даної роботи. Вивченням феномену “паблік рилейшнз” займаються П. Харлоу, Ф. Буарі, М. Матр, М. Кольєр, а також Г. Почепцов, В. Королько, В. Бебик, В. Іванов, Р. Мендісабаль, Є. Ромат, В. Моісеєв, І. Синяєва, Т. Лебедєва. Мета випускної кваліфікаційної роботи - розробити рекламну та PR-кампанію підприємства «Інтерлан» на 4-й квартал 2020 р. Завдання роботи: 1) здійснити конкурентний аналіз підприємства «Інтерлан» на ринку інтернет послуг; 2) Оцінити рекламної та PR-діяльності ФОП «Гончаров Володимир Віталійович» 3) Проаналізувати Інформаційне забезпечення та провести бенчмаркінг рекламної діяльності підприємства. Об’єктом дослідження є рекламна та PR-діяльність підприємства. Предметом дослідження є теоретичні та практичні аспекти рекламної та PR-діяльності підприємства «Інтерлан» .Рекламна та PR-діяльність підприємства на ринку інтернет послуг (за матеріалами ФОП «Гончаров Володимир Віталійович», «Інтерлан» Київська обл., м. Вишгород)Other