Кесарчук, М.2025-02-272025-02-272024Кесарчук, М. (2024). Методологічні засади розроблення асортиментної політики підприємством роздрібної торгівлі ювелірними виробами. У Н. Б. Ільченко (Ред.), Інновації в підприємництві і торгівлі. Ритейлінг та дистрибуція: Збірник наукових статей студентів денної та заочної форм навчання. (с. 19–27). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/6759Стаття присвячена теоретико-методичним основам розробки асортиментної політики підприємством роздрібної торгівлі ювелірними виробами. У статті розглянуто сутність поняття «асортиментна політика», відображено систему управління асортиментною політикою, визначено основні етапи і завдання даного процесу.ukAttribution 4.0 Internationalпідприємництвоторгівляювелірні виробиМетодологічні засади розроблення асортиментної політики підприємством роздрібної торгівлі ювелірними виробамиMaster Thesis