Проценко, А.2025-03-172025-03-172024Проценко, А. (2024). Цифровий маркетинг у сфері гостинності. У Т.М. Сидоренко(Ред.), Менеджмент і бізнес-адміністрування у сфері гостинності: Збірник наукових статей здобувачів другого магістерського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання. (с. 60–65). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/7620У статті висвітлено основні складові цифрового маркетингу та фактори, які впливають на цифровізацію суб’єктів сфери гостинності в сучасних умовах. Досліджено основні стратегії та інструменти цифрового маркетингу, які можуть суттєво вплинути на підвищення впізнаваності бренду і залучення споживачівukAttribution 4.0 Internationalмаркетингбрендстратегіяцифровий маркетингсфера гостинності marketingbrandstrategydigital marketinghospitalityЦифровий маркетинг у сфері гостинностіArticle60–65