Доброхлоп Кирил2024-10-312024-10-312020https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/973ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТАНема жодних сумнівів в тому, що використання підходів бренд-менеджменту вітчизняними підприємствами в процесі своєї маркетингової діяльності є підґрунтям для прийняття важливих управлінських рішень керівниками підприємств, досягнення підприємством висококонкурентних позицій на ринку та збільшення прибутку. Проблематика сфери є актуальною для вивчення та розгляду в рамках діяльності вітчизняних підприємств, оскільки чітко окреслена та правильно прописана політика прийняття рішень щодо цін та ціноутворення безпосередньо впливає на результати компанії. Проблеми цін та ціноутворення, вплив на них різноманітних факторів досліджують такі зарубіжні та вітчизняні науковці, як К. Б. Монроу, Г. Лорен, Дж. Хесс, П. Дойл, Ф. Котлер, Г. Армстронг, Ж. В. Дерій, О. В. Березін, В. В. Герасименко, С. М. Дайновська, І. В. Ліпсіц, Н. Г. Ушакова, А. Ф. Павленко, В. Л. Корінєв, К. Ю. Герасимчук, Л. Б. Балабанова, Т. О. Суслова, Л. Л. Данілова, М. В. Калінчик та інші. Метою роботи є дослідження процесу управління ціновою політикою на дочірньому підприємстві (ДП) «Капарол Україна», що здійснює надання на ринок України імпортної та української продукції лакофарбової промисловості. Завданням роботи є дослідження теоретичних аспектів управління ціновою політикою, дослідження управління ціноутворенням на дочірньому підприємстві «Капарол Україна», надання пропозицій та рекомендацій щодо вдосконалення процесу маркетингового ціноутворення на вищезгаданому підприємстві. Об’єктом дослідження є управління ціновою політикою на підприємстві. Предметом дослідження є наукові та теоретичні аспекти управління ціновою політикою підприємств-дистрибуторів.Управління ціновою політикою в бренд-менеджменті (за матеріалами ДП «Капарол Україна», м.Київ)Other