Камал, М.2025-01-162025-01-162024Камал, М. (2024). SMM-стратегія закладу ресторанного бізнесу. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 3. (с. 146–152). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/4089The article analyzes the peculiarities of the formation of the SMM strategy on the example of a restaurant business establishment. The expediency of using appropriate tools of the SMM strategy, adapted to the realities of today and factors influencing the state of war, is substantiated.У статті проаналізовано особливості формування SMM-стратегії на прикладі закладу ресторанного бізнесу. Обґрунтовано доцільність застосування відповідних інструментів SMM-стратегії, адаптованих до реалій сьогодення та факторів впливу воєнного стану.ukSMM-стратегіяпросування SMM- стратегіїSMM strategypromotion of SMM strategySMM-стратегія закладу ресторанного бізнесуArticle