Науменко, Д.2025-10-072025-10-072025Науменко, Д. (2025). Рекламна стратегія бренду на основі маркетингу впливу. У О. С. Бондаренко (Ред.), Стратегії та технології цифрового маркетингу. Комунікації в системі маркетингу підприємств. Ч. 1 (99–105). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/11514У статті розглянуто процес формування рекламної стратегії бренду з урахуванням особливостей маркетингу впливу. Проаналізовано роль лідерів думок як ключових елементів комунікаційної взаємодії з цільовою аудиторією. Обґрунтовано переваги використання маркетингу впливу як складової бренд-стратегії для підвищення впізнаваності та довіри до бренду.ukAttribution 4.0 Internationalбрендрекламна стратегіямаркетинг впливулідери думоксоціальні мережіцільова аудиторіяпросуванняцифровий маркетингbrandadvertising strategyinfluencer marketingopinion leaderssocial mediatarget audiencepromotiondigital marketing.Рекламна стратегія бренду на основі маркетингу впливуArticle99-105