Степанов, В.2025-04-032025-04-032023Степанов, В. (2023). Цифрові технології у маркетингових комунікаціях закладів вищої освіти. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Цифровий маркетинг в теорії та практиці: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 3. (с. 391–396). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8505У статті розглянуто глобальне маркетингове середовище сучасних вищих навчальних закладів. Досліджено сучасні інтегровані маркетингові комунікації Державного торговельно-економічного університету, які призначені для підтримки університету у просуванні якісної, орієнтованої на студента освіти, а також його результативних і значущих досліджень на глобальних ринкахukAttribution 4.0 Internationalмаркетингові комунікаціївища освітавищі навчальні закладиуніверситетмаркетинг вищої освіти marketing communicationshigher educationhigher educational institutionsuniversityhigher education marketingЦифрові технології у маркетингових комунікаціях закладів вищої освітиArticle391–396