Гаврилкіна, Марія Максимівна2025-10-072025-10-072024Гаврилкіна М. М. (2024) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО ЗДОРОВ’Я ВЧИТЕЛІВ ПІД ЧАС ВІЙНИ. 053 «Психологiя» Державний торговельно економічний університет.Репозитарій Державного торговельно-економічного університету.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/11573ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТАУ кваліфікаційній роботі на тему "Психологічні особливості професійного здоров'я вчителів під час війни" акцентується на важливості даної проблематики в умовах сучасних конфліктів. Війна вносить корективи не тільки у соціальне та економічне життя суспільства, але й глибоко впливає на психологічний стан освітніх працівників, які опиняються на передовій підтримки психоемоційного стану молоді. Високий рівень стресу, тривоги та невизначеність, пов'язані з воєнними діями, змушують вчителів працювати у складних умовах, що негативно впливає на їхнє професійне здоров'я. Актуальність дослідження підкреслюється сучасними конфліктами та глибоким психологічним впливом, який вони мають на освітніх працівників, що перебувають на передовій підтримки емоційного та психологічного стану молоді під час війни. Високий рівень стресу та невизначеність, викликані війною, потребують уваги до професійного здоров'я вчителів.ukAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternationalПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО ЗДОРОВ’Я ВЧИТЕЛІВ ПІД ЧАС ВІЙНИBachelor Thesis