Мартинюк, Д.2025-04-012025-04-012023Мартинюк, Д. (2023). Бренд-менеджмент у ресторанному бізнесі на прикладі «BLАCK SUSHI». У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Бренд-менеджмент у світовій та вітчизняній практиці: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 1. (с. 192–198). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8319Стаття присвячена висвітленню питань забезпечення Бренд-менеджменту в ресто-ранному бізнесі. Акцентовано увагу на концептуальних засадах управління брендинговою політикою закладів ресторанного бізнесу. Досліджено засоби маркетингових комунікацій в брендинговій політиці закладу ресторанного бізнесу «Blаck Sushi».ukAttribution 4.0 Internationalуправліннябрендингбрендингова політиказаклад ресторанного бізнесуплануправлінські рішенняmаnаgementbrаndingbrаnding policyrestаurаnt business mortgаgeplаnmаnаgement decisions.Бренд-менеджмент у ресторанному бізнесі на прикладі «BLАCK SUSHI»Article