Коротич, А.2025-10-072025-10-072025Коротич, А. (2025). Обмеження реклами у брендингу в е-commerce. У О. С. Бондаренко (Ред.), Стратегії та технології цифрового маркетингу. Бренд-менеджмент у світовій та вітчизняній практиці. Ч. 1 (189–193). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/11550В епоху цифрових змін, коли електронна комерція стає головним рушієм світової економіки, брендинг набуває особливого значення. Проте, збільшення кількості рекламних обмежень, зумовлене регуляторними змінами, етичними нормами та технологічними факторами, створює нові виклики для брендів, які прагнуть ефективно комунікувати зі своєю аудиторією. Метою цієї статті є дослідження впливу обмежень реклами на брендинг в e-commerce, аналіз стратегій пристосування та виявлення ключових чинників успіху в умовах обмеженого рекламного простору.ukAttribution 4.0 InternationalРекламаобмеження рекламибрендинг в e-commerceелектронна комерціяконтент-маркетингсоціальна відповідальністьзаконодавчі обмеженнянепрямий маркетингцифровий маркетингтютюнова промисловістьстратегії адаптаціїAdvertisingadvertising restrictionsbranding in e-commercee-commercecontent marketingsocial responsibilitylegislative restrictionsindirect marketingdigital marketingtobacco industryadaptation strategies.Обмеження реклами у брендингу в е-commerceArticle189-193