Шерстюк, Д.2025-10-072025-10-07202525. Шерстюк, Д. (2025). Рекламна діяльність як інструмент формування лояльності споживачів. У О. С. Бондаренко (Ред.), Стратегії та технології цифрового маркетингу. Комунікації в системі маркетингу підприємств. Ч. 1 (158–165). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/11543У статті розглянуто основні етапи розробки заходів для посилення лояльності до бренду ТОВ «Кловін Україна». Запропоновано стратегію вдосконалення рекламної діяльності компанії.ukAttribution 4.0 Internationalбрендрекламалояльністьдіджитал-рекламаbrandadvertisingloyaltydigital advertising.Рекламна діяльність як інструмент формування лояльності споживачівArticle158-165