Горошко Ольга2024-09-182024-09-182020https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/612ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТААктуальність теми. Сьогодні ресторанний бізнес в Україні є одним з найпоширеніших видів підприємницької діяльності. На ринку існує велика кількість ресторанних закладів, які користуються популярністю серед відвідувачів. Але такий високий попит несе за собою ряд труднощів для власників ресторанів, адже на ринку ресторанни х послуг спостерігається перенасичення – заклади намагаються привернути до себе увагу відвідувача шляхом зниження ціни або надання унікальної послуги, якої ще не існує на ринку. Через це споживачі з кожним разом все більш вибагливі до ресторанів і послуг, які вони надають. І це спонукає власників закладів до великої конкурентної боротьби за відвідувачів, для цього вони розроблюють такі маркетингові стратегії, які приносили б максимальний прибуток і сприяли б залученню нових клієнтів до свого закладу. Саме тому в умовах жорсткої конкуренції в ресторанному бізнесі важливо добре розбиратися в ситуації на ринку, знати свої сильні і слабкі сторони і вміти розробити маркетингову стратегію закладу. Тільки це дасть можливість ресторану бути не тільки конкурентоспроможним на ринку та отримувати достатній прибуток, але і домогтися розширення цільової аудиторії і залучення потенційних клієнтів, функціонуючи при цьому тривалий період часу. Питанням дослідження сутності поняття «маркетингова стратегія» займалися такі іноземні та вітчизняні вчені як: Ф. Котлер, І Ансофф, А. Григор, Х. Хершген, Г. Ассель, Ж. Ламбен Е. Голубков, А. Алфьоров, Л. Єжова, Л. Балабанова, Д. Білоблицький, С. Близнюк, Н. Куденко, М. Бойко, Л. Романчук, Н. Ведмідь та багато інших. Але, незважаючи на численні публікації, проблема розуміння та розробки маркетингової стратегії є актуальною на сьогоднішній день. Мета роботи – розроблення та обґрунтування теоретичних та методичних засад формування маркетингової стратегії суб’єкта ресторанного бізнесу. Для досягнення мети роботи були поставлені та вирішені наступні завдання: - з’ясувати сутність маркетингової стратегії суб’єкта ресторанного бізнесу; - розглянути складові системи маркетингової стратегії суб’єкта ресторанного бізнесу та тособливості її формування; - дослідити ефективність складових маркетингової діяльності ресторану «Limonade»; - визначити економічний потенціал підприємства; - оцінити вплив факторів зовнішнього середовища на формування маркетингової стратегії ресторану «Limonade»; - розглянути пропозиції щодо удосконалення комплексу маркетингових інструментів ресторану; - визначити напрями реалізації маркетингової стратегії ресторану «Limonade»; - оцінити соціально-економічної ефективності заходів. Об’єктом дослідження є система формування маркетингової стратегії суб’єкта ресторанного бізнесу. Предметом дослідження є теоретичні положення, методичні підходи до формування маркетингової стратегії ресторану «Limonade», м. Київ. Методи дослідження. У процесі виконання роботи були використані методи економічного аналізу, статистичних досліджень, метод експертних оцінок, метод графічного моделювання, метод порівняння та групування для дослідження ресторану «Limonade». У процесі роботи використовувалась інформація надана рестораном «Limonade», така як, внутрішня звітність за 2017-2019 рр. та експертні оцінки співробітників підприємства.Маркетингова стратегія ресторану "LIMONADE", м.КиївOther