Василенко Вікторія2024-09-092024-09-092020https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/473ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТАСьогодні значна кількість вітчизняних підприємств виробляють подібний набір товарів та послуг, які мають майже однакову якість, у зв’язку з чим керівники намагаються завоювати лояльність споживачів та постійно привертають увагу як до компанії, так і продукції, які вона поставляє на ринок. За допомогою формування корпоративного бренду керівництво компанії намагається пояснити основні цілі, місію та стратегію діяльності своєї компанії та сформувати в очах громадськості її сприятливий імідж. Формування такого іміджу здійснюється за допомогою значної кількості маркетингових комунікацій, серед яких основна роль відводиться зв’язкам із громадськістю, які забезпечують налагодження зв’язків компанії з цільовою аудиторією. Сучасні маркетингові технології, як системний набір методів, засобів і прийомів для досягнення ринкових цілей, є дієвим маркетинговим інструментом дослідження, що дозволяє підвищити точніс ть і передбачуваність запланованих результатів маркетингової діяльності підприємства. При цьому просторова диференціація ринку реклами, висока неоднорідність економічного простору вимагає адекватного вибору маркетингової стратегії просування продукції підприємницькими структурами. У нинішніх економічних умовах ситуацію на ринку можна представити як «епоху брендів». Вони проникають в усі сфери бізнесу, з одного боку - це данина моді, але в основному - необхідність. На стадіях запуску та просування бренду на ринку брендинг використовує різноманітні засоби, одним з яких є PR. Використання PR в брендингу сприяє просуванню бренду і зміцненню його позицій на ринку, управління його репутацією і впливу на аудиторію. В даний час в практиці брендингу PR використов ується постійно і всюди, будучи одним з головних маркетингових інструментів в просуванні бренду. Стратегія просування бренду за допомогою PR в маркетингу називається системою RACE (Research - дослідження, Action - дія, Communication - спілкування, Evaluation - оцінка). Сам брендинг став одним з головних умов присутності на ринку практично всіх товарів. Одним з основних засобів створення нових брендів є саме PR-технології. PR і брендинг - це суть маркетингової технології бізнесу. Ця тема дуже актуальна, тому що це два взаємодоповнюючих і взаємопов’язаних поняття можуть працювати окремо, але разом дають більший і кращий результат. Метою дослідження є розроблення напрямів підвищення ефективності формування та просування корпоративного бренду вітчизняних компаній за допомогою інструментів PR. Досягнення поставленої мети буде здійснено за допомогою виконання наступних завдань дослідження:  проаналізувати діяльність корпоративного бренду ТОВ «ВТОРМА ЮА» на ринку вторинної сировини;  провести аналіз-PR зв’язків ТОВ «ВТОРМА ЮА»;  здійснити формування корпоративного бренду засобами зв’язків з громадськістю;  розробити PR-матеріали для корпоративного бренду ТОВ «ВТОРМА ЮА». Предмет дослідження – теоретико-методичні основи та основні шляхи формування корпоративного бренду компанії за допомогою інструментів PR. Об’єктом дослідження є процес формування корпоративного бренду вітчизняного підприємства засобами PR. Методами дослідження є: 1) методи економічного аналізу, які допомогли проаналізувати ефективність господарської діяльності вітчизняного підприємства; 2) порівняння, систематизація, екстраполяція, моделювання, прогнозування; 3) діалектичний й абстрактно-логічний (в процесі узагальнення й формулювання висновків проведеного дослідження). Інформаційну базу дослідження представлено матеріалами навчальних посібників й підручників, а також наукових статей, Інтернет -джерел і даними бухгалтерської звітності досліджуваного підприємства.ЗВ’ЯЗКИ З ГРОМАДСЬКІСТЮ У СИСТЕМІ ФОРМУВАННЯ КОРПОРАТИВНОГО БРЕНДУ (за матеріалами ТОВ «ВТОРМА ЮА», м. Бровари)Other