Савченко Юля2024-09-092024-09-092020https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/462ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТААктуальність дослідження. Конкуренція виробників породжує різноманітні сучасні механізми та засоби конкурентної боротьби, серед яких індивідуалізація підприємства, довіра до нього з боку контрагентів, популярність, репутація, а в загальному значенні – формування іміджу. На тлі зростаючої конкуренції і збільшення інформаційного потоку споживачам все складніше приймати рішення про придбання товарів або послуг. У сучасних складних умовах виробничих і управлінських процесів, підвищеної нестабільності зовнішнього середовища, зростання і глобалізації особливого значення набуває діяльність з управління репутацією та іміджем підприємства, адже саме завдяки позитивній репутації та іміджу підвищується конкурентоспроможність, зростає рівень довіри споживачів, кредиторів та постачальників. Як зазначає Є. Ромат «імідж організації - це комплекс складних характеристик установи та ставлення до неї з боку її аудиторії » [16]. Основним призначенням іміджу є забезпечення прихильного ставлення споживачів до підприємства. Оскільки всі споживачі різні, один і той же імідж може бути сприйнятий ними також по-різному. Необхідно усвідомити, процес його формування в свідомості споживачів, які фактори мають найбільший вплив на цей процес. Таким чином, виникає задача розробки методичних основ формування іміджу підприємства у свідомості споживача. У зв’язку з цим очевидною і актуальною є потреба розвитку науково-теоретичних досліджень у даній сфері та їх обґрунтоване використання у діяльності вітчизняних компаній. В даний час в літературних джерелах досліджується сутність іміджу підприємства, розглядаються основні його види, етапи та інструменти формування, а також методи оцінки. Вагомий внесок у сучасне розуміння сутності репутації та іміджу як наукової категорії зробили такі західні дослідники, як А. Алчіан [1], Г. Демсец [1], Н. Гарсія [4], К. Фомбран [2], Л. Гейнс [3]. До вітчизняних науковців, які займаються даною проблематикою, можна віднести О. Ляшенко [7], Є. Дмитрука [7], О. Рассомахіну [15], Д. Яцюка [19] та ін. Метою випускної кваліфікаційної роботи є дослідження теоретичних та практичних аспектів формування іміджу підприємства засобами реклами та зв’язків з громадськістю. Виходячи з мети дослідження, в роботі поставлені наступні завдання: - розкрити загальну характеристику діяльності ТОВ «САЛІТА - ТРЕЙД»; - здійснити дослідження особливостей формування іміджу ТОВ «САЛІТА - ТРЕЙД» та його оцінку; - визначити пріоритетні завдання покращення іміджу ТОВ «САЛІТА - ТРЕЙД»; - запропонувати заходи щодо підтримки іміджу ТОВ «САЛІТА - ТРЕЙД» засобами реклами та звязків з громадськістю Об’єктом дослідження є процес формування іміджу підприємства. Предметом дослідження є теоретичні, практичні та прикладні аспекти формування іміджу підприємстваФормування іміджу підприємства засобами реклами та зв'язків з громадкістю (за матеріалами ТОВ "САЛІТА-ТРЕЙД" м.Київ )Other