Тимошенко, Д.2025-03-172025-03-172024Тимошенко, Д. (2024). Операційні стратегії у забезпеченні сталого розвитку ресторанного бізнесу. У Т.М. Сидоренко(Ред.), Менеджмент і бізнес-адміністрування у сфері гостинності: Збірник наукових статей здобувачів другого магістерського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання. (с. 65–69). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/7621Стаття присвячена викликам, які потребують впровадження стратегічних змін для забезпечення сталого розвитку ресторанного бізнесу. Визначено вплив екологічних, економічних та соціальних чинників на функціонування ресторанів. Розглянуто операційні стратегії як ключовий інструмент впровадження ресурсозберігаючих технологій, мінімізацію екологічного впливу та відповідальне ставлення до співробітників і місцевих спільнот, що сприяють зниженню витрат і підвищенню ефективності ресторанного бізнесуukAttribution 4.0 Internationalресторанний бізнесопераційна стратегіяоптимізаціясталий розвитокресурсозберігаючі технології restaurant businessoperational strategyoptimizationsustainable developmentresource-saving technologiesОпераційні стратегії у забезпеченні сталого розвитку ресторанного бізнесуArticle65–69