Нечта, Т.2025-01-242025-01-242024Нечта, Т. (2024). Інтернет-маркетинг у діяльності вітчизняних підприємств. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 2. (с. 87–93). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/5047The article is focused on the study of the conceptual foundations of the use of Internet marketing in the work of domestic enterprises. The article examines a number of Internet marketing tools, explores the purposes of using Internet marketing in business, and also provides current trends related to Internet marketing in the digital environment.Стаття акцентована на дослідженні концептуальних засад використання інтернет-маркетингу в роботі вітчизняних підприємств. В статті досліджено низку інструментів інтернет-маркетингу, досліджено цілі використання інтернет-маркетингу в бізнесі, а також наведено сучасні тренди пов’язані з інтернет-маркетингом в цифровому середовищі.ukінтернет-маркетингпросуванняінструменти Інтернет-маркетингуInternet marketingpromotionInternet marketing toolsІнтернет-маркетинг у діяльності вітчизняних підприємствArticle