Ягельська Катерина ЮріївнаІванової Аліси Олегівни2025-01-052025-01-052024-12https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/2139ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТАІванова А.О. Стратегія бренду fashion-індустрії. - Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», освітньої програми «Бренд-менеджмент». – Державний торговельно-економічній університет, Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретико-методичним і практичним засадам формування стратегії бренду fashion-індустрії. У роботі розкрито сутність поняття «стратегія бренду fashion-індустрії». Проведено аналіз конкурентів та системи комунікації бренду. Розроблено напрями просування та удосконалення діяльності в маркетинговому середовищі ФОП Варениця Є.Е. (бренд «GNZ»). Ключові слова: бренд-менеджмент, маркетинг, fashion-індустрія, маркетингова стратегія, методи, інструменти, маркетингове середовище. Ivanova A.O. Fashion Industry Brand Strategy. – Manuscript. Graduation qualification work in specialty 075 "Marketing", educational program "Brand Management." – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the theoretical, methodological, and practical principles of forming a brand strategy in the fashion industry. The paper reveals the essence of the concept of a "fashion-industry brand strategy." A competitor and communication analysis was conducted. Directions for promotion and improvement of activities in the marketing environment of Private Entrepreneur Varenytsia Y.E. (brand "GNZ") were developed. Key words: brand managment, marketing, fashion-industry, marketing strategy, methods, tools, marketing environment.ukСтратегія бренду fashion-індустріїBook