Слободська Марія2024-09-102024-09-102020https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/522ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТААктуальність дослідження. Становлення інформаційного суспільства обумовило потребу в перегляді підходів до маркетингової діяльності підприємств, у зв’язку з появою нових форм комунікаційної та комерційної діяльності в гіпермедійному середовищі. На всіх етапах виробничої, збутової та управлінської діяльності підприємства мають бути комунікаційно-активними з метою здійснення впливу на споживачів своєї продукції через інформаційне середовище, в якому вони перебувають. Виникає необхідність впровадження такого господарського механізму, який передбачає більш глибоке використання передового маркетингового інструментарію, а саме використання таких комунікаційних напрямів, що є найбільш актуальними для споживачів на сучасному етапі. Саме через оптимальне поєднання комплексу маркетингових комунікацій (реклама, паблік рілейшнз, стимулювання збуту, персональний продаж, спонсорство, виставкова діяльність та інше) підприємство може розширити та поглибити коло своїх споживачів, збільшити частку ринку та взагалі примножити свої прибутки. Часто внаслідок недосконалої системи комунікацій суттєво знижується ефективність управління та діяльності підприємства. Наразі це питання є дуже актуальним, оскільки впливає на перспективи виходу підприємства з кризи. В той же час, комунікації являють собою одне з дискусійних питань в сфері менеджменту, стосовно якого ясності в розумінні поки не досягнуто. Необхідність проведення дослідження з прикладних питань комунікаційної діяльності на підприємстві обумовлено потребою у адаптації теорії комунікацій до появи і розповсюдження технологічно нових засобів комунікацій. Доцільність таких розробок обумовлена тим, що на сучасному етапі розвитку комунікаційних технологій існує необхідність у освоєнні віртуального простору підприємствами. Концептуальним засадам функціонування комунікаційної діяльності на підприємстві присвячено праці П.Ю. Буряк [1], Й.С. Завадського [3], Д.В. Кіслова [15], Т.І. Лук’янець [6], А.А. Романова [11], Л.А. Слюсарєва та О.М. Костіної [12], О. Тєлєтова [13] та іншіх. Мета випускної кваліфікаційної роботи – дослідити особливості організації комунікаційної діяльності на підприємстві. Відповідно до мети були поставлені такі завдання:  проаналізувати діяльність ТОВ «Лайф-Медіа» та його конкурентного середовища;  розглянути особливості організації комунікаційної діяльності ТОВ «Лайф-Медіа»;  обґрунтувати вибір цілей, цільової аудиторії та стратегії комунікаційної діяльності рекламного агентства;  надати пропозиції щодо впровадження інноваційних засобів організації комунікаційної діяльності ТОВ «Лайф-Медіа». Об’єктом дослідження є процес комунікаційної діяльності на підприємстві. Предмет дослідження – практичні аспекти формування комунікаційної діяльності на прикладі ТОВ «Лайф-Медіа». Методи дослідження. Основою дослідження стали положення сучасної теорії маркетингу та управління маркетинговими комунікаціями. У процесі дослідження використано такі методи: аналізу – при визначенні сутності поняття «маркетингові комунікації»; класифікаційно-аналітичний – при дослідженні клієнтів рекламного агентства; графічного та структурного аналізу, логічного узагальнення – для аналізу ефективності маркетингових комунікацій в соціальних мережах та обґрунтуванні заходів для вдосконалення комплексу маркетингових комунікацій. Обробка даних, зібраних в ході дослідження, здійснювалася в Microsoft ExcelКОМУНІКАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА НА РИНКУ РЕКЛАМНИХ ПОСЛУГ (за матеріалами ТОВ «Лайф-Медіа», м. Київ)Other