Таран, С.2025-04-032025-04-032023Таран, С. (2023). Цифровий маркетинг підприємства в сучасному бізнесі. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Цифровий маркетинг в теорії та практиці: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 3. (с. 402–408). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8507У статті розглянуто теоретичні особливості організації цифрового маркетингу підприємства та інструменти для досягнення цілей цифрового маркетингуukAttribution 4.0 Internationalцифровий маркетингінтернет-маркетингпідприємствореклама. marketingdigital marketinginternet marketingenterpriseadvertisingмаркетингЦифровий маркетинг підприємства в сучасному бізнесіArticle402–408