Масло, І.2025-01-212025-01-212024Масло, І. (2024). Ребрендинг малої транспортної компанії: стратегії переходу від перевізника до бренду. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 4. (с. 189–195). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/4803In today’s competitive environment, small transport companies face the challenge of transforming from mere carriers to recognizable brands. This article is devoted to the study of key aspects of rebranding of a small transport company and the factors that influence its success.У сучасному конкурентному середовищі малі транспортні компанії стикаються з викликом перетворення з простих перевізників на розпізнавані бренди. Ця стаття присвячена дослідженню ключових аспектів ребрендингу малої транспортної компанії та факторів, які впливають на його успішність.ukребрендингстратегії ребрендингупозиціонування брендумаркетингові комунікаціїконкурентна перевагаунікальністькомунікаціяпросуванняrebrandingrebranding strategiesbrand positioningmarketing communicationscompetitive advantageuniquenesscommunicationpromotionРебрендинг малої транспортної компанії: стратегії переходу від перевізника до брендуArticle