Цуркан, А.2025-04-012025-04-012023Цуркан, А. (2023). Рекламна діяльність підприємств в умовах воєнного стану. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Комунікації в системі маркетингу підприємств: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 1. (с. 113–119). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8296У статті розглянуто аспекти змін в функціонуванні рекламної діяльності підприємств в умовах воєнного стану та наголошено на необхідності пристосування до нових реалій ведення бізнесу. Досліджено вплив воєнних дій на функціонування реклами в розрізі бізнесу та проаналізовано зміни. Наведені ідеї для покращення ефективності реклами. Описані рекомендації, що дозволять значно підвищити ефективність рекламної діяльності.ukAttribution 4.0 Internationalрекламавоєнний станрекламні витратиповедінка споживачівконкуренціяаdvertisingmаrtiаl lаwаdvertising costsconsumer behаviourcompetition.Рекламна діяльність підприємств в умовах воєнного стануArticle