ГАМОВА Ірина, GAMOVA Iryna2024-12-172024-12-172023Гамова І. В. (2023). Інноваційний маркетинг е-торгівлі. Державний торговельно-економічний університет. Gamova I. V. (2023). Innovative e-commerce Marketing. State University of Trade and Economics.978-966-918-118-3https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/1241У монографії висвітлено концептуальні положення маркетингу в інноваційній екосистемі е-торгівлі, ідентифіковано інструменти просування інноваційного маркетингу е-торгівлі та запропоновано модель маркетингових е-комунікацій. Розглянуто маркетинг-менеджмент в екосистемі е-торгівлі, розроблено модель управління маркетингом у цій екосистемі. Проаналізовано вплив штучного інтелекту на розвиток інноваційного маркетингу в е-торгівлі та розроблено маркетингові стратегії підприємств е-торгівлі. Для науковців, керівників і фахівців підприємств, викладачів, аспірантів, студентів закладів вищої освіти економічних спеціальностей. The monograph highlights the conceptual provisions of marketing in the innovative e-commerce ecosystem, identifies tools for promoting innovative e-commerce marketing, and proposes a model of marketing e-communications. Marketing management in the e-commerce ecosystem is considered, a marketing management model is developed in this ecosystem. The impact of artificial intelligence on the development of innovative marketing in e-commerce is analysed, and marketing strategies for e-commerce enterprises are developed. For scientists, managers and specialists of enterprises, teachers, postgraduates, students of higher education institutions in economic specialties.otherінноваційний маркетинге-торгівляінноваціїе-ком’юнітіекосистемаінструменти просуваннямоделі маркетингових е-комунікаціймаркетинг-менеджментштучний інтелектмаркетингові стратегіїinnovative marketinge-commerceinnovationse-communitiesecosystempromotion toolsmarketing e-communications modelsmarketing managementartificial intelligencemarketing strategiesІННОВАЦІЙНИЙ МАРКЕТИНГ Е-ТОРГІВЛІ INNOVATIVE E-COMMERCE MARKETINGBook