Sereda, Y.2025-01-212025-01-212024Sereda, Y. (2024). Investigation of the impact of internet technologies on brand communication. In O. S. Bondarenko (Ed.), Marketing technologies in the digital space: Collection of scientific articles by full-time students. P. 4. (p. 215–220). State University of Trade and Economics.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/4812Стаття присвячена дослідженню природи бренд комунікацій та впливу сучасних інтернет технологій на їх формування . Досліджуються методів та стратегій комунікації брендів в інтернеті.The article is devoted to the study of the nature of brand communications and the impact of Internet technologies on their formation. Study is done on the tactics and techniques used in online brand communication.enbrand communicationinternet technologiessocial mediasearch engine optimization (SEO)influencer marketingdigital marketingкомунікація брендуінтернет-технологіїсоціальні медіапошукова оптимізація (SEO)інфлюенсер-маркетингцифровий маркетингInvestigation of the impact of internet technologies on brand communicationArticle