Суслова Тетяна ОлегівнаУсмединської Валерії Антонівни2025-01-052025-01-052024-12https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/2147ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТАБрендинг некомерційної організації (за матеріалами БО «БФ» «ТВОРИДОБРО»). – Рукопис. Випускну кваліфікаційну роботу присвячено теоретичним і практичним аспектам брендингу некомерційної організації. У роботі розкривається сутність брендингу як процесу, складових брендингу та етапи його розробки. Здійснено аналіз маркетингового середовища БО «БФ» «ТВОРИДОБРО» та охарактеризовано процес брендингу в організації. Запропоновано здійснити ребрендинг та оновити цінності бренда. Ключові слова: брендинг, маркетинговий інструмент, бренд, некомерційна організація, створення та розвиток бренду. Branding of a Non-Profit Organization (based on materials of the charitable organization «Charitable Foundation» «TVORYDOBRO»). – Manuscript. The final qualification work is dedicated to the theoretical and practical aspects of branding a non-profit organization. The study reveals the essence of branding as a process, its components, and the stages of its development. An analysis of the marketing environment of the charitable organization «Charitable Foundation» «TVORYDOBRO» is conducted, and the branding process within the organization is characterized. A proposal is made to rebrand and update the brand’s values. Keywords: branding, marketing tool, brand, non-profit organization, creation and development of a brand.ukБрендинг некомерційної організаціїBook