Шахмарданова, Е.2025-10-062025-10-062025Шахмарданова, Е. (2025). Трансформація бренд-комунікації в умовах пандемії COVID-19. У Г. В. Дугінець (Ред.), Торговельно-економічні відносини у ХХІ ст. (с. 280–286). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/11472У статті всебічно проаналізовано трансформацію бренд-комунікації в умовах пандемії COVID-19 та глобальної рецесії, розкрито вплив цифрового середовища на стратегії взаємодії зі споживачами, охарактеризовано ключові інтернет-інструменти, які стали основою комунікаційних кампаній, досліджено зміну споживчих цінностей та поведінкових моделей. Також систематизовано практичні приклади компаній, що адаптували свої підходи до нових реалій, і надано рекомендації щодо ефективного формування брендової комунікації з урахуванням сучасних технологічних і соціально-економічних викликів.ukAttribution 4.0 InternationalТрансформація бренд-комунікації в умовах пандемії COVID-19Article280-286