Бойко, МаргаритаБосовська, Мирослава2025-05-012025-05-012023Бойко, М., & Босовська, М. (2023). Відновлення та масштабування бізнесу в повоєнний період: франчайзингові моделі Державний торговельно-економічний. У А. А. Мазаракі (Ред.), Туризм ХХІ століття: глобальні виклики та цивілізаційні цінності. Гостинність: глобальні виклики та пріоритетні напрями післявоєнного відновлення (с. 29–31). Державний торговельно-економічний університет.https://doi.org/10.31617/k.knute.2023-05-23-07https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/9674ukAttribution 4.0 InternationalВІДНОВЛЕННЯ ТА МАСШТАБУВАННЯ БІЗНЕСУ В ПОВОЄННИЙ ПЕРІОД: ФРАНЧАЙЗИНГОВІ МОДЕЛІThesishttps://orcid.org/0000-0003-0249-1432https://orcid.org/0000-0002-6021-522829–31