Орешина, А.2025-04-022025-04-022023Орешина, А. (2023). Рекламна кампанія в соціальних мережах у сучасних умовах. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації . Комунікації в системі маркетингу підприємств України: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 3. (с. 58–64). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8374У статті розглянуті такі питання як ефективність реклами в соціальних мережах, особливості рекламних кампаній в соціальних мережах, інструменти для проведення рекламних кампаній та проблеми, що виникають при проведенні реклами в соціальних мережах. Ці питання детально розглянуті у статті та підтверджені джерелами інформаціїukAttribution 4.0 Internationalрекламнарекламна кампаніясоціальні мережіспоживачітаргетингретаргетинг advertisingadvertising campaignsocial networksconsumerstargetingretargetingРекламна кампанія в соціальних мережах у сучасних умовахArticle58–64